2016. december 29., csütörtök

Összegezve pár dolog, ami a fejemben motoszkál (cenzúrázott)

Sziasztok!/Hi everyone!/Annyeong!/Konbanwa! :3
Gondolkodtam azon, hogy talán mit kéne ebbe a bejegyzésbe írnom. Szóba jött az, hogy talán boldog karácsonyt és lassan még boldog új évet is kívánok nektek, de annyira furán jönne ki a két ünnep között, úgy, hogy karácsony már régen elmúlt, az újév meg csak pár nap múlva "látogat" meg minket. Attól még megtehetném, és meg is fogom. De előtte pár dolog. 

Igazából nem tudom, miért egy külön bejegyzésben írom meg azt, amit eddig a fejezetek/részek elején vagy végén szoktam, ez momentán teljesen eltér a szokásomtól. Aki olvasta a másik, jelenleg szünetelő történetem, az tudja, miről hablatyolok. De néha kellenek változások, és talán kicsit unalmas is lehet majd ez a bejegyzés, mivel szeretek dolgokat hosszasan kifejtegetni. Na mindegy, ki hogyan érzi.

Először is, köszönöm, hogy vagytok már egy páran, akik olvassák a történetet, bár csak a megtekintésekből láthatom. Bízok benne, hogy ez néha másmilyen formában is megmutatkozik a részetekről.

És, ahogy az nyilván valóan észre is vehető, hogy felkerült a blogra a legeslegelső fejezet, amit már nem egyszer végig néztem, még sem vagyok benne teljesen biztos, hogy jó ez így, de már úgy is mindegy. Ha leszek újra olyan hülye, hogy visszaolvassam, és kipattanjon a fejemből jobbnál jobb ötlet, ennek következtében, pedig újra akarjam írni, akkor ott helyben fejbe fogom magamat csapkodni. Inkább hagyom a p****ba, gondolván, hogy már megírtam, átnéztem nem egyszer, akkor utána már ne is legyen rajta javítani való. Csak tudjam, hogy milyen történet szálat, mivel fonogatok itt össze és mi volt előtte. xD
Áh, úgyis elcseszed... – Na, már megint kezdi ez a kis semmirekellő itten... itt az agyamban! Nem? Nem látod? Áh, mindegy...

Ja, igen és még valami. Ha bármiféle észrevételetek, tanácsotok, sérelmetek és ezek együttes fogalma adódik a történettel kapcsolatban, azt kérlek jelezzétek nekem. Minden kifejezhető egy parányi megjegyzésben. ;) Azok a régi hosszú, hosszú percek, mikor még kommenteket írtam...

 És így utoljára, boldog karácsonyt kívánok nektek! :)

Csak úgy megsúgom, hogy elkéstél vele – szólt közbe az a másik valami a fejemben, ami sokszor szokott hozzám beszélni... és kezd az agyamra menni.
Pofa be!

(Boldog új évet kívánni még azért korai lenne...)
Mel xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése