2017. március 7., kedd

A blog első díja





Sziasztok!/ Hi Everyone!/ Annyeong!/ Konichiwa! :)

     Mint, ahogy az a címből is kiderült, megkapta a blog a legeslegelső díjat!
     – Pedig alig van fent pár fejezet... – már most beleszól ez a kis görcs a fejemben... na mindegy. Ha nem foglalkozok vele, legalább abbahagyja. Khm.
     Szóval, szeretném megköszönni a You Are My Death blog írójának, Sinori Kirinek, hogy érdemesnek talált engem erre a díjra. Meglepődtem kissé, hogy megjelöltél, lassan két éve nem jelöltek díjra, viszont úgy néz ki, megint eljött az ideje. (jeeej!)

Nos, akkor lássuk a medvét...


Szabályok:

1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld  be, akitől kaptad a díjat, valamint köszönd meg neki!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod a díjat! (10db)


Kérdések: 

1. Mennyiben befolyásolja a jelenlegi lelkiállapotod az adott irományod hangulatát? 
     A lelkiállapotom általában nem befolyásoló tényező. Ha írni támad kedvem, sosem a lelkiállapotomnak megfelelő hangulatú fejezetet írok meg. Általában, ha elolvasok egy kicsit az előtte megírt dolgokból, tudom holt tartottam, és mit akartam kihozni belőle, szóval a hangulatom teljesen független az írástól. Viszont, ha nem tudom, mit akartam előtte írni, és ötletem sincs, mivel folytassam, akkor van a nagy gebasz...


2. Mennyiben befolyásolja a jelenlegi lelkiállapotod az épp most válaszolandó műved témáját?
     A téma nálam sosem a hangulatom kérdése. Mindig egy-egy jó ötlet, vagy ihlet, amiből jó történetet lehet kihozni, és ha valóban érdemesnek találom a megírásra, akkor tovább tervezgetem és szövögetem a szálakat, hogy minél bonyolultabb legyen, minél több rejtéllyel. Tehát ez sem a hangulatomtól szokott függni.


3. Milyen mértékben tudsz azonosulni az adott fő karaktereid személyiségével. függetlenül attól, hogy te adod neki, vagy az eredeti formázott személyét akarod visszaadni?
     Bevallom őszintén, néha nagyon nehéz azonosulni. Ezt az első történetem írásánál tapasztaltam, mikor a karakter viselkedése vagy természete egyszer ilyen volt, egyszer olyan. Nem tudtam megtartani azt a személyiséget, amit előre elterveztem neki, ezért teljesen belegabalyodtam az egész történetbe. Az egész összekuszálódott, egyrészt ezért is hagytam abba a másik történet írását.


4. Mi befolyásol abban, hogy elkezdd ez írást? Ezt úgy értem, hogy "most nincs kedvem, mert épp akad érdekes dolgom is" vagy netán "se kedv, se ötlet, de hozni kell a folytatást, ezért valamit mindenképp összedobok"...
     Van egy olyan érzésem, hogy ez a kérdés mélyen legbelül igazából nekem lett feltéve. xD igazából... már megfogalmaztad a válaszom a kérdésben. Általában vagy nincs ötletem, vagy nincs kedvem, mert akkor igazából semmihez sincs kedvem. Olyankor mindig beleesek abba a hibába, hogy engedem bemászni a fejembe a gondolatot, hogy "így úgysem fogom soha befejezni", "ennek a történetnek kampec, kész, kifullt...". Szóval általában kedv kérdése. Ha megjön hozzá, akkor persze megy az írás ezerrel, haladok, mint a gyalogkakukk... de amúgy baromi lassú vagyok.


5. Mekkora részét teszi ki az éltednek, hogy írsz? 
     Egy kisebb részét, mivel a legtöbb a tanulással van tele... -.-


6. Hány történetet tudsz egyszerre vezetni anélkül, hogy belebonyolódnál?
     Semennyit. Egyszer megpróbáltam, de akkor nem a belebonyolódással volt a baj, hanem azzal, hogy nem igazán volt még akkor lehetőségem arra, hogy minden időmet az írással tölthessem. Most sincs, de akkor meg ráadásul nyár volt.


7. A karaktereid személyiségét hány százalékban teszi ki a sajátod?
     A karakterek jellemét sosem úgy választom, ahogy a történetnek lenne a megfelelő. Bármilyen jellemet választhatnék, az tőlem függ, de így utólag veszem észre csak, hogy mindbe került egy kis "én".


8. Mennyire vagy megelégedve a munkáiddal?
     Újabb kérdés, ami szépen szól hozzám... xD
Egyáltalán nem vagyok megelégedve semmivel sem, amit leírok, de ezt le is írtad a díj továbbküldésénél.


9. Mit teszel annak érdekében, hogy fejlődhess, és jobb íróvá  válj (már, ha ez érdeked egyáltalán)?
     Mostanában egyre kevesebbet foglalkozok ezzel, mert ugye alig van időm rá. De igazából, amíg rendszeresen tudtam magamat fejleszteni, addig olvadtam nagyon sokat, és megpróbáltam választékosabb szókincset használni. Mostanában is igyekszem.


10. Sorolj fel néhány írót/bloggert, akiknél mindegy, hogy melyik páros, vagy milyen a történet, akkor is elolvasod, mert tetszik a stílusa, vagy egyéb okokból...
     Mivel nem nagyon olvasok a te blogodon kívűl mást, ezért nem igazán tudok ilyet mondani. A tiednél mindegy, mi a párosítás, mert ugyanúgy jó mind, és szeretem is olvasni. :)

Kérdéseim:

1. Minek a hatására kezdtél történeteket írni?
2. Miért döntöttetek úgy, hogy közösen blogot indítotok?
3. Van-e olyan terved, vagy célod, hogy ismert íróvá válj, esetleg könyveket adj ki?
4. Célok a bloggal kapcsolatban?
5. Mi a véleményed az eddigi munkáidról?
6. Van-e kedvenc történeted, azok közül, amiket eddig megírtál?
7. Van-e kedvenc blogger/író, vagy esetleg példakép a blogger világban?
8. Az ötletek csak úgy kipattannak a fejedből, vagy valaminek a hatására állnak össze a történetek a fejedben?
9. Mi határozza meg egy adott iromány hangulatát?
10. Mennyire figyelsz oda a kinézetre?

Választottjaim:

1. Park Yeonki és Kuro Chiyako, akik együtt vezetik az Angelic and Devils c. blogot. A one shotjaik és novelláik mind izgalmasak és érdekesek, és van egy pár, amihez elég vad fantázia kellett, hogy megalkossa az illető, de pont ennek köszönhetően vált izgalmassá, és ezért is vártam mindig a folytatásokat. A szereplők válogatása általában változatos, és nem csak KPop idolokkal írnak történetet. Bátran ajánlom mindenkinek. :)

     Ez az egyedüli blog Kiri történetein kívül, amit még olvasok, ezért nem is tudok mást írni, akinek ajánlhatnám. Remélem ez nem nagy probléma.

Még egyszer nagyon, nagyon köszönöm, Kiri!❤

Mel xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése